Micro-momente și impactul acestora asupra deciziilor de cumpărare

În încercarea de a eficientiza cât mai mult campaniile de marketing și marketing online, brand-urile au tendința de a transmite mesaje concentrate cu preponderență pe tipologia business-ului și nu pe utilizator, omițând de cele mai multe ori interesele reale ale acestuia. (mai mult…)

Seth Godin la Brand Minds 2018: „Am creat produse medii pentru oameni medii pentru prea mult timp”

Cu această afirmație și-a început discursul Seth Godin, autor a peste 20 de cărți de marketing, susținând totodată că este momentul ca fiecare companie să converseze într-un mod distinct cu fiecare persoană din audiența sa având în vedere faptul că atenția publicului devine din ce în ce mai limitată. (mai mult…)

Brand Minds 2018 – concluziile celui mai așteptat eveniment de business din România

Dacă nu ai ajuns la ediția de anul acesta a Brand Minds, vei regăsi mai jos o serie de informații extrase după prezentarea fiecărui speaker și câteva idei cheie care pot avea impact asupra brand-ului sau a companiei tale. (mai mult…)

Impactul scăderii masive a utilizării dispozitivelor de tip PC asupra campaniilor

Modul în care utilizatorii se raportează la mediul online și obiceiurile de consum de internet se află într-o continuă schimbare de la an la an. O statistică neașteptată înregistrată în 2017 este dată de diminuarea semnificativă a utilizării PC-urilor în România pe parcursul ultimilor ani, procentul de 64% înregistrat în 2013 scăzând până la 56% [...]

Impactul Google AdBlocker asupra campaniilor publicitare

Google a lansat o nouă funcționalitate integrată în browser-ul Chrome, funcționalitate care are scopul de a bloca reclamele agresive și invazive de pe site-uri, astfel încât să îmbunătățească experiența de navigare a utilizatorilor. Dacă utilizatorii nu se mai confruntă cu reclame deranjante, nu vor mai fi tentați să descarce un terț ad blocker care afectează [...]

Comunicarea de brand prin campanii cu influenceri

Începând cu generațiile X, Y (Millennials) și continuând cu generația Z, comportamentul de consum de publicitate s-a schimbat în mod semnificativ. De exemplu, construirea credibilității unui brand este un proces dinamic și, în prezent, o reclamă afișată la televizor nu mai prezintă un garant al importanței sale, așa cum se întâmpla în urmă cu 50 [...]

Impactul GDPR asupra campaniilor publicitare și a activităților de online ale companiilor

General Data Protection Regulation (GDPR) sau Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale reprezintă cadrul legislativ care stabilește liniile directoare referitoare la colectarea și procesarea informațiilor cu caracter personal ale rezidenților din Uniunea Europeană (UE). GDPR definește principiile cu privire la administrarea și exploatarea datelor individuale, impunând, totodată, amenzi mult mai mari decât cele de până [...]

Comunicarea brand-urilor în Social Media după schimbările din News Feed

Așa cum Mark Zuckerberg a anunțat la începutul anului 2018, prioritatea Facebook-ului devine facilitarea unor interacțiuni sociale mai semnificative în platformă, și nu afișarea conținutului relevant publicat de paginile oficiale. La nivel de afișare în News Feed, această modificare de algoritm aduce utilizatorii mai aproape de conținutul postat de prieteni și le arată și din [...]

Trend-urile anului 2018 pe piața de digital marketing din România

Am pregătit 10 tendințe pentru 2018 pe care le estimez manifestându-se în industria de digital marketing din România și de care îți recomand să ții cont în dezvoltarea strategiei tale de marketing pentru anul acesta.   1. GDPR va scădea dramatic bazele de date cu contacte Majoritatea companiilor nu au colectat datele clienților și ale abonaților [...]

5 pași pentru alegerea furnizorului de servicii online

Indiferent de ce business ai, prezența în online este o necesitate în contextul actual, altfel riști să pierzi un segment foarte important de potențiali clienți. Am adaptat un articol foarte interesant, ce cuprinde o cercetare amănunțită despre aspectele la care trebuie să fii atent când contractezi o agenție de marketing online. Vezi aici pașii pe care [...]

Articole Recomandate