blog_top blog_left

Trend-uri de marketing online în România în 2022 – Alte trend-uri digitale (Partea 9)

#Blockchain, #crypto & #NFT's ...sunt #BuzzWord-urile anului în lumea de business și tehnologie. Toate 3 au aplicabilitate și în marketing, dar dintre toate, conceptul de NFT are cele mai mari șanse să schimbe ceva decisiv în advertising din două perspective: (1) modul în care creatorii de conținut de orice natură își monetizează creațiile și (2) [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – Google Organic / SEO (Partea 8)

Trend-uri de SEO locale vs. globale Un lucru important de menționat când vine vorba de evoluția fenomenului de optimizare pentru motoarele de căutare este că manifestarea trend-urilor de pe internațional și în piața locală depinde, printre alți factori, și de dimensiunea “pieței” de conținut. Pentru ca update-uri majore de interfață #SERP sau de algoritm să [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – Google Ads (Partea 7)

Google SMART Campaigns SMART este cuvântul magic cu care Google sucește mințile “marketerilor” de secol 21. Bineînțeles că “marketerul” SMART este cel care crede și nu cercetează sistemul. Cel care crește scorul de “optimizare” al campaniilor și respectă întocmai recomandările #BigBrother. Evident, inteligența artificială și machine learning-ul sunt beneficii enorme în optimizarea livrării reclamelor în [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – YouTube (Partea 6)

#YouTube este și va rămâne și în 2022 cel mai important canal digital de consum al conținutului video de tip #LongForm, în mod special pe device-urile mobile (70% din public). Ce nu ar (mai) trebui să încerce YouTube ar fi să copieze de la TikTok & Instagram (Reels), adică să încerce să fie ceea ce [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – Social Ads (Partea 5)

Facebook Ads ajunge la saturație în materie de adopție Evident, #FacebookAds, rămâne principalul mediu de reclame în social media, având atât cel mai mare reach cât și cel mai avansat sistem. Totuși, am denumit categoria ”Social Ads” pentru că prevăd atingerea unui platou dpdv adopție a brand-urilor și că 2022 va fi primul an în [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – TikTok (Partea 4)

TikTok - vedeta canelor sociale în perioada post-pandemie După doi ani în care a fost rising star-ul canalelor digitale, pentru TikTok urmează o perioadă de maturizare dpdv features pentru utilizatori dar și dpdv produse de marketing pentru brand-uri, dacă vrea să joace în liga mare a platformelor de advertising global.   Creșterea lungimii video-urilor la [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – Instagram (Partea 3)

Reels este formatul cu cel mai mare succes organic În și datorită competiției acerbe cu TikTok pentru titlul de ”Cel mai #SnackableContent”, Instagram deține unul dintre formatele cu reach organic încă bun, Reels, respectiv dezvoltă formatul de stories din ce în ce mai mult. Funcții de #Ecommerce avansate Așa cum menționam că vor proceda toate [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – Facebook (Partea 2)

Facebook rămâne rețeaua socială mainstream Chiar dacă Zuck pare că a abandonat invenția care l-a îmbogățit, și care se apropie vertiginos de reglementare, pentru #TheNextBestThing (realitatea virtuală și metaverse-ul, care apropos, are șanse mari să facă primii pași importanți în 2022), Facebook rămâne rețeaua socială mainstream, cu cel mai mare reach, cele mai multe funcții [...]

Trend-uri de marketing online în România 2022 – Social Media Marketing (Partea 1)

Majoritatea canalelor de #SocialMedia vor gravita în 2022 mai mult ca niciodată în jurul #SnackableContent. Instagram & TikTok sunt exponenții acestui trend, dar Facebook (cu stories), chiar și Pinterest, SnapChat & YouTube (cu shorts) și alte rețele de nișă care mai încearcă să penetreze piața vor merge în aceeași direcție din cauza attention span-ului tot mai [...]

Impactul COVID asupra promovării prin Google Ads – Analiză pe industrii

Andrei Ungureanu e un marketer online tânăr și pasionat. Pentru că am considerat pertinent și util articolul, am ales sa il public aici. Andrei face o analiză asupra impactului pandemiei asupra diverselor industrii care se promovează folosind Google Ads. În orice criză există domenii și industrii care sunt lovite din greu și trag ponoase, și [...]
blog_bot