programe
de consultanță
în strategie de digital
marketing online
și inovații la
nivel de business
Schimbarea la nivelul unei întregi organizații nu poate surveni doar în urma participării unui membru al echipei la un training specializat și nici doar prin implementarea unor recomandări precise oferite de către un consultant, oricât de specifice ar fi insight-urile pe care se bazează.
Schimbarea și, mai ales, transformarea digitală a unei companii sau a unui departament de marketing este un proces de durată, care de cele mai multe ori necesită un upgrade integral.
Inițial la nivel de viziune și setare corectă de obiective, proceduri, know-how și training, schimbare de paradigmă și mindset. Abia după clarificarea acestor aspecte putem trece la acțiune. Iar, ulterior, poate cea mai dificilă parte constă în repetarea proceselor în câteva cicluri complete până când sunt adoptate complet.
Urmând acest raționament, am decis ca pe lângă serviciile de consultanță si training pe care le ofer, să alcătuiesc o serie de programe complete de transformare digitală care includ sesiuni de auditare, support, training și monitorizare constantă până în momentul adopției integrale a proceselor în companie.
În urma subevaluării impactului asupra rezultatelor generate, din cauza birocrației sau a lipsei de cunoaștere a bunelor practici în domeniu, multe companii decid să externalizeze excesiv către furnizori. Acest lucru se întâmplă atât în activități de online cât și la nivel de infrastructură digitală. Pe lângă riscul de a pierde controlul asupra unui segment sau asupra întregii infrastructuri digitale, schimbarea frecventă a specialiștilor din echipe sau a furnizorilor poate genera discontinuități și comunicare defectuoasă în planificarea campaniilor viitoare.
O soluție pentru a evita astfel de probleme este dată de achiziționarea instrumentelor relevante la nivel de organizație urmând o direcție strategică și ulterior de stabilirea unor procese clare de access și de management de utilizatori care să fie transmise către toate echipele interne.
În plus pe lângă securizarea eficientă a informațiilor în companie și asigurarea unei continuități în colaborările cu angajați sau furnizori externi, cel mai mare beneficiu al dezvoltării unei infrastructuri digitale interne ține de setarea unor premise corecte pentru îmbunătățirea rezultatelor de marketing digital și de business.
În industriile de servicii offline care necesită lead generation din online și nu numai, problema măsurării end-to-end, adică din momentul în care utilizatorul interacționează cu reclama online sau interacționează în orice mod cu brand-ul și până la momentul în care face o achiziție și intră în baza de date a companiei, este una dintre cele mai pregnante în domeniu.
Soluția pentru această problemă ține de realizarea unui customer journey realist și complet și continuă cu identificarea și măsurarea corectă a tuturor punctelor de interacțiune cu clientul și ulterior integrarea indicatorilor cu instrumentele interne de ERP sau CRM. Acest ultim pas necesită selectarea celor mai relevante și adecvate instrumente digitale și integrarea acestora într-un mod seamless la nivel de organizație, iar training-ul membrilor din echipă care manageriază întregul proces este esențial.
De cele mai multe ori, simpla existență a unui proces complet de măsurare generează o serie de conștientizări care aduc și schimbări radicale la nivel de organizație. Cel mai mare beneficiu este identificarea exactă a punctelor problematice din procesul de conversie al utilizatorilor în clienți. În același timp, acest proces poate aduce și optimizări la nivel de canale și bugete de comunicare care să eficientizeze întreaga activitate.
Multe organizații se află într-o etapă avansată de transformare digitală însă pierd în continuare oportunități care pot constitui avantaje competitive de business din cauza modului nestructurat de adopție a instrumentelor digitale, a departamentalizării sau a schimbărilor rapide din industrie.
Soluția în acest caz, în urma unei analize detaliate a industriei, a tendințelor și a așteptărilor utilizatorilor în online, constă în integrarea eficientă a eforturilor digitale ale organizației și în identificarea de noi oportunități fezabile pentru piață și pentru organizație.
Cel mai mare beneficiu al unui astfel de program derivă din a fi cu un pas înaintea competitorilor, în a da startul trend-urilor în industrie. Organizațiile care sunt primele care adoptă și integrează instrumente digitale noi sunt cele care au o șansă în plus în mediul de business tot mai competitiv.
Cele trei programe menționate acoperă cele mai des întâlnite situații identificate la nivel de companie în organizații medii și mari din România în ultimii 15 ani. Cu toate acestea, fiecare brand are necesități diferite în ceea ce privește transformarea digitală. Programele de consultanță oferite pot fi personalizate în funcție de obiective, nevoi și caracteristici specifice ale industriei și pieței.
Solicită un program personalizat