TikTok – vedeta canelor sociale în perioada post-pandemie
După doi ani în care a fost rising star-ul canalelor digitale, pentru TikTok urmează o perioadă de maturizare dpdv features pentru utilizatori dar și dpdv produse de marketing pentru brand-uri, dacă vrea să joace în liga mare a platformelor de advertising global.
Creșterea lungimii video-urilor la 3 min, de la 1 min e ultima mișcare importantă pentru utilizatori făcută în 2021. Asta va influența și schimba ușor felul în care utilizatorii platformei consumă conținutul. În 2022 e de așteptat ca și profilurile de business să capete noi funcții pentru a monetiza către potențialul maxim timpul enorm petrecut în aplicație. Timp de consum care încă nu și-a atins, la rândul său, potențalul maxim. Încă mai e loc de creștere dpdv număr de utilizatori global și consum de conținut pentru TikTok. Intrarea masivă a brand-urilor va reprezenta, în sine, pentru TikTok încă un val de creștere.
TikTok Ads
Din punct de vedere #reclame, TikTok Ads este cel mai atractiv (nou) mediu platit pentru că are cel mai mic nivel de competiție între advertiseri împreuna cu un reach foarte mare. Prin urmare, costurile sunt și vor fi pentru înca o perioadă, extrem de scăzute. E adevărat că sistemul de reclame mai are mult până să ajungă la maturitatea celor de la Google sau Facebook. O lipsă majoră este, de exemplu, lipsa targetării la nivel de oraș/regiune. Formatele de reclamă, targetările și funcțiile vor mai suporta, cu siguranță îmbunătățiri în următoarele 12 luni, totuși targetarea după vârste, valoarea telefonului mobil sau existența unui pixel de conversie, sunt puncte forte ale sistemului TikTok de reclamă, alături de argumentul prețului unitar foarte mic.
Cum poți să te adaptezi cu brand-ul tău:
- Dacă targetezi publicuri B2C din GenZ sau Millenial și brand-ul tău e într-o zonă cu componentă de lifestyle importantă e obligatoriu să te adaptezi acestui mediu care va crește în continuare în următorii ani.
- Este, de asemenea, foarte important să gasești metode și tehnici de creare de conținut creativ la scară pentru acest nou mediu. Să-l abordezi în același stil cu restul conținutului de pe alte rețele sociale won’t do the job!
- Faptul că prețul reclamelor este încă mic e un element de care să profitați pentru a testa mediul. Chiar dacă nu folosiți TikTok drept canal de conținut încă, nu înseamnă că nu îl puteți testa drept mediu de reclamă.