#YouTube este și va rămâne și în 2022 cel mai important canal digital de consum al conținutului video de tip #LongForm, în mod special pe device-urile mobile (70% din public). Ce nu ar (mai) trebui să încerce YouTube ar fi să copieze de la TikTok & Instagram (Reels), adică să încerce să fie ceea ce nu este. Shorts a fost un experiment nereușit.
Deși consumul YouTube de pe device-uri de tip #SmartTV nu e încă semnificativ în România, acesta e un trend de urmărit în 2022.
E de așteptat că video-urile de tip DIY din orice domeniu vor crește în continuare atât în volum cât și în consum, odată cu noile generații care așteaptă rezultate video de tip #HowTo la căutările lor în locul celor text din Google.
De asemenea, video-urile cu capitole vor mări timpul de vizualizare și vor îmbunătăți rezultatele SEO pentru creatorii și brand-urile care le vor folosi.
Cum poți să te adaptezi cu brand-ul tău:
To be continued…
7 / 9 – Google Ads
8 / 9 – Google Organic / SEO
9 / 9 – Other Digital Trends