Chiar dacă Zuck pare că a abandonat invenția care l-a îmbogățit, și care se apropie vertiginos de reglementare, pentru #TheNextBestThing (realitatea virtuală și metaverse-ul, care apropos, are șanse mari să facă primii pași importanți în 2022), Facebook rămâne rețeaua socială mainstream, cu cel mai mare reach, cele mai multe funcții și principalul mediu de informare pentru millenials & boomers around the globe.
În general, nu sunt de acord cu opinia conform căreia “nu mai consumă nimeni/multă lume Facebook”. În ciuda unor trend-uri de scădere de consum pe anumite demografice, Facebook își păstrează puterea de canal de marketing digital top 3 în aproape orice strategie. Fie datorită varietății de features (newsfeed, watch, messenger, groups, marketplace, dating, etc), fie datorită placement-urilor de reclamă in și out-of-app din ce în ce mai variate, reach-ul și capacitatea Facebook de a livra rezultate de marketing rămâne absolut redutabilă.
…și folosite de marketeri. Funcțiile de subgroups precum și cele de monetizare, dacă vor ajunge și în RO, vor da un boost enorm acestei funcții.
Datorită faptului că e rețeaua socială cea mai populară și a schimbării așteptărilor consumatorilor de la ea, #SocialMediaListening & #CustomerService devin două instrumente critice pentru majoritatea business-urilor pe Facebook. Orice eventuale crize trebuie prevenite și stinse cât mai rapid, în timp ce majoritatea dintre noi au ca așteptare standard ca brand-urile să poata oferi relații, informații și suport prin Facebook, manual sau automat prin chatbots.
Statisticile globale arată că Facebook LIVE a crescut dpdv consum de 4 ori în ultimul an. Deci este posibil sa vedem și la noi o creștere de utilizare a formatului, datorită faptului că e unul dintre ultimele formate Facebook cu reach organic semnificativ și relevant.
Cum poți să te adaptezi cu brand-ul tău:
To be continued…
3 / 9 – Instagram
4 / 9 – TikTok
5 / 9 – Social Ads
6 / 9 – YouTube
7 / 9 – Google Ads
8 / 9 – Google Organic / SEO
9 / 9 – Other Digital Trends