blog_top blog_left

Impactul Google AdBlocker asupra campaniilor publicitare

Google a lansat o nouă funcționalitate integrată în browser-ul Chrome, funcționalitate care are scopul de a bloca reclamele agresive și invazive de pe site-uri, astfel încât să îmbunătățească experiența de navigare a utilizatorilor. Dacă utilizatorii nu se mai confruntă cu reclame deranjante, nu vor mai fi tentați să descarce un terț ad blocker care afectează [...]

Comunicarea de brand prin campanii cu influenceri

Începând cu generațiile X, Y (Millennials) și continuând cu generația Z, comportamentul de consum de publicitate s-a schimbat în mod semnificativ. De exemplu, construirea credibilității unui brand este un proces dinamic și, în prezent, o reclamă afișată la televizor nu mai prezintă un garant al importanței sale, așa cum se întâmpla în urmă cu 50 [...]

Impactul GDPR asupra campaniilor publicitare și a activităților de online ale companiilor

General Data Protection Regulation (GDPR) sau Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale reprezintă cadrul legislativ care stabilește liniile directoare referitoare la colectarea și procesarea informațiilor cu caracter personal ale rezidenților din Uniunea Europeană (UE). GDPR definește principiile cu privire la administrarea și exploatarea datelor individuale, impunând, totodată, amenzi mult mai mari decât cele de până [...]

Comunicarea brand-urilor în Social Media după schimbările din News Feed

Așa cum Mark Zuckerberg a anunțat la începutul anului 2018, prioritatea Facebook-ului devine facilitarea unor interacțiuni sociale mai semnificative în platformă, și nu afișarea conținutului relevant publicat de paginile oficiale. La nivel de afișare în News Feed, această modificare de algoritm aduce utilizatorii mai aproape de conținutul postat de prieteni și le arată și din [...]

Trend-urile anului 2018 pe piața de digital marketing din România

Am pregătit 10 tendințe pentru 2018 pe care le estimez manifestându-se în industria de digital marketing din România și de care îți recomand să ții cont în dezvoltarea strategiei tale de marketing pentru anul acesta.   1. GDPR va scădea dramatic bazele de date cu contacte Majoritatea companiilor nu au colectat datele clienților și ale abonaților [...]

5 pași pentru alegerea furnizorului de servicii online

Indiferent de ce business ai, prezența în online este o necesitate în contextul actual, altfel riști să pierzi un segment foarte important de potențiali clienți. Am adaptat un articol foarte interesant, ce cuprinde o cercetare amănunțită despre aspectele la care trebuie să fii atent când contractezi o agenție de marketing online. Vezi aici pașii pe care [...]

Cum poți să-ți dai seama dacă bugetul tău de Google AdWords este investit eficient

Indiferent de cine gestionează contul tău de PPC, este bine să știi că există câteva metode prin care poți să verifici dacă bugetul tău de Google AdWords este cheltuit/investit eficient. În cele ce urmează îți voi enumera câteva semne, relativ ușor de observat, pe care este bine să le studiezi, ca să vezi cât de [...]

Trend-urile anului 2017 pe piata de marketing online

Pentru ca trend-urile internationale nu sunt mereu valabile si pentru piata din Romania (desi le influenteaza pe cele de la noi), am simtit nevoia sa analizez atent tendintele din piata de marketing online si sa extrag cele mai relevante directii pentru 2017. 1.      Responsive ads Nou introdusele responsive ads de la Google vor da uitarii [...]

Site sau pagină de Facebook?

Cu peste peste 8.500.000 de utilizatori si 88,15% rata de penetrare in randul internautilor din Romania, Facebook a devenit un instrument extrem de eficient pentru promovarea brand-urilor, a freelancerilor sau a intreprinderilor mici si mijlocii. Vezi mai jos de ce, cum si in ce situatii o pagina de Facebook iti poate aduce rezultate mai rapide si mai concrete decat un website.  Investesti [...]
blog_bot