blog_top blog_left

Schimbările anunțurilor din campaniile Google Ads și impactul acestora asupra rezultatelor generate

După rebranding-ul anunțat recent, Google vine și cu schimbări legate de textele reclamelor pentru a permite brand-urilor și advertiserilor să transmită mesaje mai lungi, mai clare și mai ușor de înțeles de către public. Printre schimbările anunțate se numără adăugarea unui al treilea headline de 30 de catractere, a unei descrieri secundare și a posibilității [...]

Impactul schimbărilor implementate de Facebook asupra rezultatelor obținute de paginile de brand

Evoluția constantă a Facebook și creșterea continuă a numărului de brand-uri mai mici sau mai mari care utilizează rețeaua socială pentru a-și promova produsele sau serviciile au generat în decursul anului 2018 scăderi semnificative ale rezultatelor obținute în urma campaniilor și a activităților online. Buffer și Buzzsumo au realizat un studiu în urma analizei a [...]

Google AdWords devine Google Ads și schimbă paradigma abordării advertising-ului digital

Google AdWords reprezintă în continuare principalul instrument de promovare online utilizat de business-uri mici și mijlocii la nivel local. În prezent, odată cu anunțarea rebranding-ului și a lansării unor noi funcționalități care facilitează implementarea de reclame, platforma trece prin una dintre cele mai mari transformări survenite după lansarea oficială. (mai mult…)

YouTube lansează o serie de funcționalități care concurează cu instrumentele disponibile în Instagram pentru a convinge creatorii de conținut

În contextul în care acum aproximativ o săptămână Instagram a lansat IGTV și noi instrumente în platformă, YouTube anunță, de asemenea, o serie de noutăți. Printre acestea se numără funcționalități ca Merchandise, Channel Memberships, Premieres sau colaborări dintre brand-uri și influencers prin FameBit. Creatorii de conținut și brand-urile au la dispoziție o serie de funcții [...]

Impactul lansării IGTV asupra comunicării de brand

În timpul unui eveniment organizat în San Francisco, Instagram a anunțat lansarea IGTV – o secțiune dedicată exclusiv conținutului video de lungă durată. Această secțiune este disponibilă atât în aplicația de Instagram sub un tab nou cât și prin intermediul unei aplicații individuale. Platforma permite utilizatorilor să încarce și să vizioneze videoclipuri verticale cu o [...]

Impactul anunțurilor din cadrul conferinței F8 asupra brand-urilor

În luna mai a avut loc F8, conferința anuală de două zile organizată de Facebook, ce reunește developeri și antreprenori care dezvoltă produse și servicii utilizate ulterior în această platformă. Mark Zuckerberg a insistat în timpul discursului său pe responsabilitatea comună de a oferi o experiență cât mai sigură utilizatorilor și de a genera interacțiuni [...]

Micro-momente și impactul acestora asupra deciziilor de cumpărare

În încercarea de a eficientiza cât mai mult campaniile de marketing și marketing online, brand-urile au tendința de a transmite mesaje concentrate cu preponderență pe tipologia business-ului și nu pe utilizator, omițând de cele mai multe ori interesele reale ale acestuia. (mai mult…)

Seth Godin la Brand Minds 2018: „Am creat produse medii pentru oameni medii pentru prea mult timp”

Cu această afirmație și-a început discursul Seth Godin, autor a peste 20 de cărți de marketing, susținând totodată că este momentul ca fiecare companie să converseze într-un mod distinct cu fiecare persoană din audiența sa având în vedere faptul că atenția publicului devine din ce în ce mai limitată. (mai mult…)

Brand Minds 2018 – concluziile celui mai așteptat eveniment de business din România

Dacă nu ai ajuns la ediția de anul acesta a Brand Minds, vei regăsi mai jos o serie de informații extrase după prezentarea fiecărui speaker și câteva idei cheie care pot avea impact asupra brand-ului sau a companiei tale. (mai mult…)

Impactul scăderii masive a utilizării dispozitivelor de tip PC asupra campaniilor

Modul în care utilizatorii se raportează la mediul online și obiceiurile de consum de internet se află într-o continuă schimbare de la an la an. O statistică neașteptată înregistrată în 2017 este dată de diminuarea semnificativă a utilizării PC-urilor în România pe parcursul ultimilor ani, procentul de 64% înregistrat în 2013 scăzând până la 56% [...]
blog_bot