Trend-urile anului 2018 pe piața de digital marketing din România

Am pregătit 10 tendințe pentru 2018 pe care le estimez manifestându-se în industria de digital marketing din România și de care îți recomand să ții cont în dezvoltarea strategiei tale de marketing pentru anul acesta.   1. GDPR va scădea dramatic bazele de date cu contacte Majoritatea companiilor nu au colectat datele clienților și ale abonaților [...]

5 pași pentru alegerea furnizorului de servicii online

Indiferent de ce business ai, prezența în online este o necesitate în contextul actual, altfel riști să pierzi un segment foarte important de potențiali clienți. Am adaptat un articol foarte interesant, ce cuprinde o cercetare amănunțită despre aspectele la care trebuie să fii atent când contractezi o agenție de marketing online. Vezi aici pașii pe care [...]

Cum poți să-ți dai seama dacă bugetul tău de Google AdWords este investit eficient

Indiferent de cine gestionează contul tău de PPC, este bine să știi că există câteva metode prin care poți să verifici dacă bugetul tău de Google AdWords este cheltuit/investit eficient. În cele ce urmează îți voi enumera câteva semne, relativ ușor de observat, pe care este bine să le studiezi, ca să vezi cât de [...]

Trend-urile anului 2017 pe piata de marketing online

Pentru ca trend-urile internationale nu sunt mereu valabile si pentru piata din Romania (desi le influenteaza pe cele de la noi), am simtit nevoia sa analizez atent tendintele din piata de marketing online si sa extrag cele mai relevante directii pentru 2017. 1.      Responsive ads Nou introdusele responsive ads de la Google vor da uitarii [...]

Site sau pagină de Facebook?

Cu peste peste 8.500.000 de utilizatori si 88,15% rata de penetrare in randul internautilor din Romania, Facebook a devenit un instrument extrem de eficient pentru promovarea brand-urilor, a freelancerilor sau a intreprinderilor mici si mijlocii. Vezi mai jos de ce, cum si in ce situatii o pagina de Facebook iti poate aduce rezultate mai rapide si mai concrete decat un website.  Investesti [...]