blog_top blog_left

Digital Marketing Trends pentru România în anul 2021

Digital Marketing Trends pentru România în anul 2021 Pentru 2021 am identificat o serie de trenduri care vor influența relevant industria de marcomm locală, de care este indicat să ținem cont atunci când elaborăm strategia pentru brandul gestionat. Vizionează playlist-ul sau citește informațiile complementare din articolul de mai jos.  Digitalizare pe toate nivelurile Criza [...]

Comunicare online de brand în contextul COVID-19

În contextul evoluției COVID-19 în România, se resimte o criză și o necesitate de adaptare rapidă la nivel de business atât în companiile antreprenoriale cât și în corporații. Majoritatea sunt nevoite să vină cu o serie de acțiuni rapide pentru a supraviețui pe piață, pentru a-și arăta atât utilitatea cât și plus valoarea în contextul [...]

Digital Marketing Trends în anul 2020

Pentru anul acesta, am identificat 9 tendințe ce estimez că se vor manifesta pe piața de digital marketing din anul 2020 și de care este bine să ținem cont atunci când elaborăm o strategie pentru brand-ul sau business-ul gestionat. Vizionează playlist-ul sau citește informațiile complementare din articolul de mai jos.  Utilizatorii își doresc să [...]

Influencer Marketing în România. Strategie și tactici

În contextul evoluției accelerate a instrumentelor de marketing online, dar și a modificării comportamentului de consum de conținut, regulile marketing-ului tradițional nu mai funcționează cu aceeași eficiență. O campanie de influencer marketing poate genera valoare brand-ului prin content marketing și prin asumarea conținutului referitor la brand pe care influencerul îl publică pe platformele sale proprii. [...]

Cum va arăta agenția viitorului în viziunea Google & ADCORE

În contextul dezvoltării tot mai rapide a marketingului online și a dinamizării activităților promovare online potențiale, paradigma de colaborare a brandurilor cu agențiile care dezvoltă și implementează strategii și campanii de marketing online se schimbă tot mai mult. Google estimează că până în 2020, vor exista, la nivel global, peste 10 miliarde de dispozitive cu [...]

Conferința F8 2019: Impactul schimbărilor anunțate de Facebook asupra brandurilor

În contextul în care Facebook face demersuri pentru a deveni un mediu sigur și protejat în care utilizatorii să poată interacționa în comunități restrânse, cu prieteni apropiați, într-un mod securizat, Mark Zuckerberg a anunțat la conferința F8 2019 schimbări majore de design și funcționalități pentru platformele și aplicațiile companiei. Aplicația de Messenger: La nivelul aplicației [...]

Trend-urile anului 2019 pe piața de digital marketing din România

Luând în considerare dinamismul pieței de marketing online și schimbările tot mai dese, am pregătit 14 tendințe pentru anul 2019, pe care le estimez manidesfându-se în industria locală. Consider că aceste trend-uri sunt esențiale în dezvoltarea strategiilor și a tacticilor de marketing online ale brandurilor și oferă un plus de relevanță sau eficiență în atingerea [...]

Utilizarea roboților de chat în comunicarea cu utilizatorii

Aplicațiile de tip chatbot utilizate de companii și brand-uri deschid un nou canal de comunicare cu audiențele și revoluționează modul de interacțiune în online. Utilizatorii sunt expuși la tot mai multă publicitate, atât offline cât și online, iar business-urile se confruntă cu provocarea de a comunica în mod direct cu publicurile lor. Un robot de [...]

Google Medic: Algoritmul Google și impactul asupra ranking-ului site-urilor

În august 2018, Google a lansat unul dintre cele mai mari update-uri ale algoritmului de Google search, algoritm în măsură să impacteze ranking-ul și rezultatele obținute de către site-uri în motoarele de căutare prin prisma experienței oferite utilizatorilor. (mai mult…)

Content marketing și adaptarea sa strategică la specificul rețelelor sociale

Content marketingul reprezintă o componentă esențială a strategiei de marketing și de comunicare a brand-urilor și a companiilor și are diferite obiective aliniate cu strategia generală de business. Conținutul utilizat în procesul de marketing online poate susține dezvoltarea poziționării și a capitalului de brand, poate facilita creșterea ratelor de conversie și poate genera o rată [...]
blog_bot