În și datorită competiției acerbe cu TikTok pentru titlul de ”Cel mai #SnackableContent”, Instagram deține unul dintre formatele cu reach organic încă bun, Reels, respectiv dezvoltă formatul de stories din ce în ce mai mult.
Așa cum menționam că vor proceda toate rețelele sociale și Instagram dezvoltă masiv toate funcțiile de #ecommerce. Poate cel mai important trend de menționat, împreuna cu eliminarea limitei de 10.000 followers pentru link-urile în stories. Asta înseamnă că, în sfârșit, rețeaua socială visual oriented începe să contribuie mai agresiv și în partea inferioară a funnel-ului de marketing.
Dacă până acum 2-3 ani Facebook era rețeaua principală pentru staying in contact with friends, Gen Z & young millenials fac switch-ul inclusiv pentru acest tip de activitate spre Insta.
Aceste ultime două trend-uri îl fac să fie mediul digital #1 de consideration pentru brand-urile de consum (FMCG, fashion & lifestyle brands, etc). Tot ca o consecință a ajustării consumului aplicației, cred ca diferitele formate video (stories, reels, videos in feed) se vor contopi/uniformiza.
Cum poți să te adaptezi cu brand-ul tău:
To be continued…
4 / 9 – TikTok
5 / 9 – Social Ads
6 / 9 – YouTube
7 / 9 – Google Ads
8 / 9 – Google Organic / SEO
9 / 9 – Other Digital Trends