blog_top blog_left

Cum treci la un profil de Instagram for Business

Vrei sa testezi Instagram pentru afacerea ta? Interfata Instagram este simpla si usor de folosit.  Daca brandul tau mizeaza pe impactul vizual ca parte din decizia de cumparare a clientilor, Instagram este platforma adecvata pentru promovarea afacerii tale. Ai mai jos un ghid pe care l-am structurat in 3 pasi pe care trebuie sa ii faci ca sa treci la Instagram for business, din profilul tau vechi.

Pas 1

In primul rand, asigura-te ca versiunea de aplicatie de pe dispozitivul tau este actualizata. Deschide Instagram, apasa pe fotografia ta de profil din partea dreapta jos si acceseaza „Settings”. Apasa pe „Switch to Business Profile” si vei putea accesa contul tau de Instagram pentru Business.

 Pas 2

Conecteaza contul de Instagram cu pagina de Facebook a afacerii tale;

Pas 3

Adauga un numar de telefon, o adresa de email si adresa sediului tau pentru ca fanii tai sa te poata contacta rapid, direct din aplicatie.

 

Tips&Tricks- cum iti construiesti un profil profesionist de Instagram for Business

Iti recomand ca informatiile pe care le incluzi  in contul tau sa fie cat mai relevante si utile pentru publicul caruia te adresezi. Iata cateva aspecte la care sa fii atent cand completezi sectiunile pe care le ai la dispozitie in contul tau de Instagram Business pentru o imagine profesionista a companiei tale:

  • Foloseste aceeasi poza de profil ca si in celelalte retele sociale pe care activezi. Iti recomand ca fotografia de profil sa includa logo-ul business-ului tau. Publicul tau te va recunoaste usor.
  • Adauga industria business-ului in profilul de Instagram, astfel incat sa fie cat mai clar care este domeniul tau de activitate. In momentul in care legi contul de Instagram de cel de Facebook, aceasta informatie va fi preluata automat.
  • Completeaza sectiunea biografiei cu detalii si informatii despre activitatea ta si despre ce produse sau servicii oferi. Fii concis si cat mai explicit (ai la dispozitie doar 160 de caractere), iar la final adauga un link catre site-ul sau catre profilul tau de Facebook. Te ajuta la pozitionare.
  • Include informatii cu privire la modalitatile in care poti fi contactat. Adauga numarul de telefon in contul tau de business, astfel incat utilizatorii sa te poata contacta telefonic direct din aplicatie atunci cand apasa pe butonul „Call”.
  • Include adresa fizica a sediului tau pentru ca utilizatorii sa stie unde poti fi gasit. Atunci cand ei vor apasa pe „Get Directions”, aplicatia de Instagram le va deschide automat harta si vor fi directionati catre adresa respective.
  • Adauga emailul tau in contul Instagram, pentru ca. Utilizatorii sa iti poata trimite un mesaj direct din aplicatie in momentul in care apasa pe „Send Message”.

 

Este foarte important sa acorzi atentie tuturor micilor detalii cand iti creezi contul de Instagram for Business, pentru ca acesta se poate transforma in cartea de vizita a afacerii tale. Un profil de Instagram perfect adecvat unui business reprezinta un instrument online eficient prin care afacerea ta se recomanda.

O afacere cu un profil de Instagram potrivit are numai de castigat pe o piata aglomerata, in care depasirea concurentei este vitala. Daca esti interesat sa afli mai multe despre cum folosesti Instagram pentru profilul tau de Business, te invit sa participi la training-ul de Social Media pe care il sustin. Este vorba de un curs intensiv, de 8 ore, in care iti vei crea, pas cu pas, o strategie la nivel profesionist de promovare in social media. Daca esti interesat doar de Instagram, iti recomand sa citesti ebook-ul “Cum sa folosesti Instagram in mediul business”, un training complet despre promovarea unui business pe Instagram, pe care l-am structurat in pasi usor de urmat si de implementat.

inapoi
blog_bot