Cum sa folosesti corect mediul online pentru o crestere constanta si sanatoasa

Simti ca afacerea ta nu creste in ritmul in care ti-ai dori?
Vezi ca unii competitori au crescut in urma investitiilor in online?
Simti ca pierzi oportunitati sau ca investitiile tale nu dau rezultate?

Mediul online se dezvolta in continuu de 10-15 ani. Utilizatorii consuma din ce in ce mai mult canale digitale si, odata cu ele, publicitate online. Datorita bugetelor mici de intrare,  posibilitatilor avansate de selectie a potentialilor clienti si a masurabilitatii extreme, antreprenorii si oamenii de marketing vor sa faca mai multe investitii in publicitatea online.

Si totusi, de ce vedem atat de multi oameni de afaceri care au pierdut banii investiti sau au obtinut rezultate slabe? De ce sunt atatia care simt ca s-au blocat la un nivel pe care nu mai reusesc sa-l depaseasca? De ce aud clienti care imi spun “Ciprian, atatia escroci cat am vazut in industria voastra nu am vazut in nici un alt domeniu de activitate”? 🙂

In mod evident, exista o frustrare in piata, intre clienti si specialisti, agentii mari si mici, freelanceri, s.a.m.d. Am auzit deseori si replici de genul “Am lucrat cu un freelancer si am ramas cu site-ul neterminat… Am lucrat cu o agentie mare si am cheltuit bani pe care nu i-am recuperat niciodata!”, plus concluzii de genul “Mai bine fac altceva decat online, unde ma simt mai in control” sau “Mai bine fac singur!”.

Apoi informatiile… Teoretic, sunt peste tot! Articole pe bloguri, in ziare, pe site-uri straine specializate, tutoriale online, training-uri video, s.a.m.d. Informatiile despre cum sa faci marketing online abunda, dar tocmai asta e problema! Sunt prea multe, la diverse niveluri de dificultate, unele par sa se contrazica si, in final, e greu sa faci diferenta intre informatia de calitate si cea irelevanta, intre ce e util pentru tine si domeniul tau de activitate si ce nu se aplica.

Stim cu totii ca problema e infipta adanc in sistemul educational, invechit si neadaptat la realitatile lumii moderne. Da, solutia consta in educatie! Incepand cu tinerii profesionsiti care ies de pe bancile facultatilor, pana la oamenii de marketing si proprietarii de afaceri. Trebuie sa invatam, cu totii, cand,  de ce si cum sa folosim corect mediul online.

Vreau sa demonstrez ca se poate, inclusiv in Romania, sa avem campanii de marketing cu adevarat bune, un mediu de concurenta sanatos, cu furnizori de servicii de incredere, in care toate partile implicate sa aiba beneficii.

De aceea am ales sa organizez o serie de seminarii despre marketing online. Cred ca intre informatiile venite din toate partile, modalitatea optima de a invata mai mult, consta in structura clara si organizarea informatiei pe principii de baza.

Te voi invata, mai intai, ce e important la faza de planificare si de implementare a unei prezente online. Nu trebuie sa inveti sa-ti faci site-ul singur si nici sa ajungi un expert in design. E suficient sa intelegi care e rolul tau si ce trebuie sa oferi, in calitate de client, ca sa primesti un serviciu de calitate.

Apoi, iti voi spune cum sa te promovezi, ce canale online sunt potrivite pentru afacerea ta si in ce moment, si cum sa masori rezultatele. In final, iti voi da doua metode care, aplicate regulat, iti pot imbunatati constant si, in timp, exponential, rezultatele.

Decizia iti apartine! Daca vrei sa afli cum sa-ti construiesti o strategie de marketing online intr-un mod clar si structurat, te astept la seminarul din Bucuresti, de pe 12 septembrie 2017, la Institutul Francez Bucuresti, sala Elvira Popescu, incepand cu ora 10:00.

Inscrierile se fac, in pagina evenimentului, aici: http://seminar-strategie.cipriansusanu.ro/

 

Articole Recomandate