Ce informații afli din raportul New vs. Returning din Google Analytics

Raportul New vs. Returning din zona de audiență Behavior din Google Analytics îți arată, din numărul total de vizitatori pe site-ul tău, câți au ajuns pe site pentru prima oară și câți au revenit după o primă interacțiune.

Practic, prima oară când un utilizator ajunge pe site-ul tău, ai un obiectiv de vizibilitate, vrei ca acea persoană să afle mai multe despre site-ul tău, să știe cine ești, să vadă cum te diferențiezi de competitori. Se întâmplă foarte des ca vânzările sau conversiile de orice tip să se întâmple abia la a doua sau la a treia vizită.

Raportul New vs. Returning te ajută să înțelegi comportamentul de consum, de cumpărare sau de conversie a utilizatorilor interesați de domeniul tău de activitate. În anumite situații, utilizatorii au nevoie de două sau mai multe vizite ca să convertească. În alte situații, există posibilitatea ca dacă un utilizator nu a convertit de la prima vizită, să fie recomandat să nu îl urmărești sau să îi transmiți alte mesaje care să-i facă procesul de decizie mai ușor.

Raportul New vs. Returning poate fi un indicator bun despre cât de important poate fi sau despre care este rolul remarketing-ului în strategia ta.

Dacă ai alte întrebări despre acest subiect, te invit să îmi lași un comentariu mai jos și îți voi răspunde în cel mai scurt timp.

 

Articole Recomandate