Facebook Locations- soluția perfectă de comunicare pentru afacerile cu mai multe locații

Ai o pagină de Facebook ce reprezintă o companie cu mai multe locații?  Facebook îti permite să adaugi mai multe locații pe pagina de business prin platform gratuita Facebook Locations. În acest articol îți voi spune care sunt avantajele atribuirii unor locații multiple în cadrul Facebook Business Page și cum poți să adaugi mai multe locații pentru afacerea ta.

Beneficiile locațiilor multiple în cadrul Facebook Business Page

  • Proximitate spațială. Daca ai mai multe sedii sau magazine fizice, clientii vor fi mai interesați de locația cât mai apropiată de ei. În media, termenul este definit și ca “moarte kilometrică”.
  • Check-in. Clienții tăi își pot da check-in în oricare dintre locații, prietenii lor vor fi notificați și ai mai multe șanse să crești traficul organic.
  • Vizibilitate sporită. Potențialii clienți pot să găsească locația business-ului tău folosind motoarele de căutare.
  • Campanii de promovare targetate. Odată ce ai adăugat mai multe locații pentru pagina de business a Facebook, poți face campanii de promovare mai bine targetate, doar pe locația respectivă, cum sunt cele de tip Store Visits. Văzând reclama, clienții care se află într-una din locații pot să sune direct de pe telefon, accesand butonul “Call”. Pe de altă parte, poți studia rezultatele campaniilor pe locații diferite, astfel încât să obții indicii legate de comportamentul clienților din zone diferite.
  • Conținut diferențiat pentru clienți. Pagina de locații preia automat infomațiile de pe pagina-mamă însă avantajul major este că poți să le tratezi și individual, astfel că poți genera informații mai relevante pentru clienții tăi dintr-o anumită locație. De exemplu, poți anunța un eveniment, o promoție, un concurs care se desfășoară doar într-o anumită locație doar pe pagina dedicată locației respective.

Cum poți să adaugi mai multe locații pe pagina de Facebook

Prin Facebook Locations poți gestiona toate paginile magazinele de pe Facebook. Instrumentul îți permite să adăugi rapid pagini de magazin noi sau să editezi informații pentru magazinele existente .

În cele ce urmează îți voi explica pas cu pas cum să adaugi mai multe locații în cadrul Facebook Business Page.

Pas 1: Intră în Business Manager

Pas 2: Da click pe butonul din in stanga sus

Pas 3: In secțiunea Assets, selectează Business Locations.

ATENȚIE! Pentru a vedea această opțiune trebuie să fii Admin al paginii sau Editor. În cazul în care ai deja unul dintre aceste roluri și nu vezi opțiunea, trebuie să intri la Request Locations Access, să completezi formularul următor și să dai Send. În mod normal, în câteva minute vei primi aprobare de la Facebook și vei putea accesa Business Locations din Assets, asa cum ți-am explicat în pasul 2.

Pas 4: Odată ce apeși pe butonul Business Locations din secțiunea Assets de la Business Manager, ți se va afișa următoarea imagine și va trebui să dai click pe butonul de jos- Set up Multiple Locations.

Pas 5: Îți va apărea un pop-up unde ți se va cere să selectezi pagina-mamă. Selecteaz-o și dă click pe Continue.

Pas 6: Ți se va afișa un tabel cu un buton în dreapta sus pe care scrie Add Locations. Dă click pe el. Dacă ai  deja pagini Facebook configurate pentru locațiile companiei, alegeți Make Location from Existing Page. În fereastra pop-up, alege pagina din meniul care ți se va afișa, apoi dă click pe Next. Completează detaliile și Salvează.

Dacă nu ai deja pagini configurate, dă click pe Add Single Location. Introdu detaliile magazinului, apoi dă click pe Creare. Dacă ai mai multe locații de afaceri, butonul Upload Locations îți permite să încărci locațiile utilizând un fișier Excel. Această funcționalitate este perfectă pentru companiile mari și poți  exporta locațiile în Excel din Shopify, Magento sau alte instrumente, în funcție de ce platforme folosești.

Pas 7: Ca să adaugi mai multe locații, urmează aceeași pași. In secțiunea Assets, selectează Business Locations, după ce ți se afișează tabelul dai click pe Add Locations și completezi câmpurile afișate. În tabel vei vedea toate locațiile pe care le setezi și vei avea posibilitatea să le editezi tot de aici. Vezi mai jos exemplul METRO România,  partener pentru care am lucrat la setarea locațiilor, prin agenția Dare Digital.

Adăugarea unor noi locații pentru pagina de Facebook a business-ului tău este un proces simplu. Dacă ai un business cu magazine fizice sau sedii diferite, îți recomand să îți creezi mai multe locații pe pagina de Facebook. Așa cum ai văzut, beneficiile sunt multiple. Dacă ai întrebări sau sugestii, te rog să-mi lași un comentariu..

 

Ciprian Susanu, Raluca Pascan

Articole Recomandate