De ce este important raportul de interese In-Market Segments din Google Analytics

Ce înseamnă In-Market Segments

In-Market Segments sunt targetări din rețeaua de Display a Google. Practic, dacă ai un cont de Google AdWords, dacă faci promovare prin Google AdWords, cel mai probabil ai auzit despre targetările de tip In-Market Segments.

Google susține că, pe baza analizei comportamentului utilizatorilor online, știe ce interese au cei care ajung pe site-ul tău și anticipează achizițiile pe care le-ar putea face. Vei avea acces la astfel de informații în contul tău de Google Analytics doar dacă activezi și rapoartele demografice.

La ce te te poate ajuta raportul de interese In-Market Segments:

  1. Poți valida calitatea traficului de pe site-ul tău și astfel poți ști dacă utilizatorii care ajung pe site-ul tău (nu doar cei din campaniile de Google AdWords) sunt relevanți pentru obiectivele tale, în funcție de interesele pe care le observi în acest raport.
  2. Poți stabili parteneriate cu companii din alte domenii sau industrii, atât pentru concursuri și tombole cât și pentru promovarea produselor sau a serviciilor tale. Practic, acest raport te ajută să înțelegi ce alte produse sau servicii îi interesează pe vizitatorii site-ului tău, astfel încât să poți alege un premiu cât mai relevant pentru tombola sau concursul plănuit și îți poate da idei pentru alte tipuri de parteneriate care să te ajute cu promovarea.
  3. Poți optimiza mai eficient campaniile, prin folosirea filtrelor disponibile în platformă. Ai posibilitatea să selectezi filtre pe rata de conversie sau pe alte criterii relevante pentru business-ul tău, astfel încât să vezi care sunt acele targetări care te ajută să convertești de 2-3 sau chiar 4 ori mai mult decât media site-ului. Astfel de targetări pot fi intersectate cu liste de remarketing sau cu alte interese din domeniul tău de activitate.

Dacă ai întrebări referitoare la acest raport, lasă-mi un comentariu mai jos și îți voi răspunde în cel mai scurt timp.

Articole Recomandate